20.3.2011

Me olemme Alexa

Tytöt ovat päivittäneet tietojaan ja kuviaan blogiin. Alla Rosan, Iidan, Ainon, Riinan, Fannyn, Vilman, Matildan, Lotan ja Inkan esittelyt. Samat esittelyt löytyvät jatkossa myös Joukkue-välilehdeltä.


Rosa

















Olen Rosa ja olen syntynyt vuonna 2000. Olen voimistellut joukkueessa sen perustamisesta lähtien.

Voimistelussa kivointa on ohjelmien tekeminen ja kisaaminen.

Vapaa ajalla tykkään piirtämisestä, laulamisesta ja koirani kanssa leikkimisestä.

Iida


























Olen Iida ja olen syntynyt vuonna 2001. Olen voimistellut joukkueessa syksystä 2006.

Harkoissa pidän eniten ylispagaateista ja ohjelman tekemisestä.

Voimistelun ohella pidän paljon piirtämisestä ja ompelemisesta sekä Wii:llä pelaamisesta.

Olen kiinnostunut myös vieraista kielistä ja käynkin kerran viikossa koulumme saksankerhoa. Kotona ollessani hoidan myös paljon 2 kk:n ikäistä pikkusiskoani.


********** 

Aino

























Olen Aino 9 v. Olen voimistellut noin 3 vuotta.
Saavuin Alexa-joukkueeseen toukokuussa 2010. Minut valittiin tammikuussa joukkueen kapteeniksi.

Harkoissa kivointa on akrobatia ja ohjelman tekeminen.

Vapaa-ajalla olen kavereiden kanssa ja askartelen. Lempiaine koulussa on tekstiilityö.


**********

Riina




















Olen Riina ja olen syntynyt vuonna 2001. Olen voimistellut joukkueessa tammikuusta 2007.

Vapaa ajalla olen kavereiden kanssa. Olen kolmannella luokalla ja luokkamme on musiikkiluokka.
Lempivärini on vaaleanpunainen

Harkoissa pidän eniten lumppareista, ylispagaateista ja ohjelman tekemisestä.



**********

Fanny


























Olen Fanny 10 v.  Olen voimistellut Alexassa tammikuusta 2010.

Treeneissä tykkään eniten siltakaadoista ja ohjelman tekemisestä. Pidän myös hienosta esiintymispuvusta.

Vapaa-ajalla olen paljon kavereiden kanssa ja leikin koirani Topin kanssa. Topi on 10 viikon vanha länsigöötanmaan pystykorva.

**********

Vilma


















Olen Vilma ja olen syntynyt vuonna 2001. Olen voimistellut  joukkueessa toukuusta 2010.

Harkoissa pidän eniten ylispagaateista ja ohjelman tekemisestä. Vapaa-ajalla soitan pianoa ja olen kavereiden kanssa.

**********

Matilda




















Olen Matilda ja olen syntynyt vuonna 2001. Olen voimistellut joukkueessa vuodesta 2007.

Syksyllä 2010 pidin lyhyen tauon minkä jälkeen palasin joukueeseen. Harkoissa pidän eniten siltakaadoista ja rintarullauksesta. Vapaa-ajalla harrastan ratsastusta.


**********

Lotta



















Olen Lotta ja olen syntynyt vuonna 2000. Olen voimistellut joukkueessa tammikuusta 2007.

Olen neljännellä luokalla ja lempiaineitani koulussa ovat kuvis ja tekninen työ. 

Harkoissa pidän eniten siltakaadoista ja ohjelman tekemisestä.

Vapaa-ajalla leikin ja ulkoilen koirani Nipsun kanssa.
Vietän myös aikaani yhdessä kavereitteni kanssa.


**********

Inka








































Olen Inka ja olen syntynyt v. 2001. Olen voimistellut joukkueessa syksystä 2006.

Käyn Iidan ja Ainon kanssa samaa ala-astetta, joten kuljemme usein yhdessä harkkoihin. Harkoissa pidän eniten spagaativenyttelyistä ja rintarullauksesta.

Vapaa-ajalla vietän aikaa kavereiden kanssa. Olen puhelias ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Esiinnyn, laulan ja tanssin myös mielelläni sekä pelaan Wii:tä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti